• Currently 4.5/5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
απο σημερα 1 ιουλιου τερμα το τσιγαρο σε κλιστους χορους!!!



Σχόλια (110)

56841
xaxaxaxaxaxa...
sunflower , 30/06/09
43777
ante geia kapnistes !
Kwstas7 , 30/06/09
60949
aytoi mexri na piasoun pato akoma tha to roufane...!!smilies/grin.gif
gregory1984 , 30/06/09
56032
kala kanane, emeis oi mh kapnistes de xrwstame na xalaei h ygeia mas
black lilith , 30/06/09
56032
k na phgainoyme se klampakia k na brwmane meta royxa k mallia tsigarila
black lilith , 30/06/09
56032
teleios aytos o nomos yes xaxaxaxaxasmilies/grin.gifsmilies/grin.gifsmilies/grin.gif
black lilith , 30/06/09
12281
kala den pire anabolh to thema ayto mexri 1 Septembrh?? Etsi akousa !!!
Thelw na to dw !!!
O meraklhs "antras" pou tha paei mpouzoukia...goustarei na exei thn mpoukala tou, na akouei thn firma, na pianei thn gomena apo dipla na ths petaei apotsigara eeeee louloudia hthela na pw, kai thn pourakla sto stoma...aaaaaxaxaxaxaaaa
kala ...ekleise to magazi !!!
pantos sta kefe kai sta bar den anyshxw...oloi tha kanoun proektash tou magaziou tous sto pezodromio me ta manitaria (gia xeimwna) kai tha lene eksw kapnizoun...
Eytyxws pou kanei zesth 10 mhnes to xrono...alliws...tha thn dagwnane !!
ante kapnistes...kalh leyteria !!!!
biriba , 01/07/09
55534
η νομοι στην ελλαδα γινονται για να μην εφαρμοζονται εγω ειμαι καπνιστης και δεν πρωκειται να πατησω σε μαγαζι που δεν μου επιτρεπουν το καπνισμα καφες η ποτο χωρεις τσιγαρο δεν γινεται και μετα το φαγητο ενα τσιγαρακι ειναι οτι πρεπει θα τα κλισουν τα μαγαζια τους εχουμε και η καπνιζοντες δικεματα να εχουμε υγεια μας να καπνιζουμε οχι στον ρατσισμο τον καπνιζοντων (ενας αμετανοητος καπνιστηςsmilies/wink.gifsmilies/grin.gifsmilies/grin.gifsmilies/grin.gif
kapten/sakis , 01/07/09
22876
Κι εγώ μία από τα ίδια! Τέρμα οι κλειστοί χώροι για εμένα... ετσι κ αλλιώς δεν έχουμε κ τόσο μεγάλο χειμώνα! Σιγά! Ασε δε που σε λίγο καιρό θα αλλάξουνε τα πράγματα! Γιατί πολλοί απλά όταν θα πέσουν οι εισπράξεις σε καφετέριες, ταβέρνες, εστιατόρια, (μπουζούκια+club δεν τίθεται θέμα συζήτησηςsmilies/wink.gif, ο νόμος θα περάσει σε 2η μοίρα!
Και όπως είπε η Ράντου κ την παραδέχτηκα, αν θέλει το κράτος να κάνει κάτι για το καλό μας, ίσως πρέπει να ξεκινήσει από πιο βασικά πράγματα (παιδία, περιβάλλον κλπsmilies/wink.gif κ όχι από το πάθος κ την αρρώστια μου! smilies/tongue.gif
ballerina , 01/07/09
61168
dhladh prepei na bgaloun nomo den to katalavenoun oti enwxloun tous mh kapnistes...........kai siga mh to efarmosi kaneissmilies/sad.gif
ornela , 01/07/09
58103
Αν και μικρή έχω καπνίσει και το θεωρώ απλή συνήθεια και όχι κάτι απολαυστικό.
Είναι η μεγαλύτερη απάτη που έχει υπάρξει στη ζωή.Βασικά είναι και έξυπνοι,απλά σας απαγορεύουν να καπνίζετε σε δημόσιους χώρους και δε λένε να κλείσουν αυτές τις εταιρίες,και σιγά μη σταματήσετε να πηγαίνετε σε ταβέρνες και σε bar.Το περισσότερο χρήμα στο κόσμο πάει στα τσιγάρα και τα ναρκωτικά,και υπάρχει τόση φτώχεια και πείνα.Καλά σας κάνουνsmilies/tongue.gifΠοιάνουν κπ με ναρκωτικά και τους κλείνουν μέσα,το τσιγάρο είναι τόσο επικίνδυνο και το αγοράζουμε σαν τις τσίχλες στα περίπτερα,απαράδεκτοsmilies/angry.gif
Courtney , 01/07/09
31786

EPITELOUS
ΠΑΣΤΕΛΟΣ , 01/07/09
31786
kairos htan
alla yo thema einai
kata poso
tha isxisei kai
tha tirithei sthn ellada pou zoume
smilies/wink.gifsmilies/wink.gifsmilies/wink.gifsmilies/wink.gifsmilies/wink.gifsmilies/wink.gifsmilies/wink.gifsmilies/wink.gifsmilies/wink.gif
ΠΑΣΤΕΛΟΣ , 01/07/09
52276
Vasika autos einai paromoios nomos & me ekeinon otan eixe vgei to Euro(merikoi mporei na mi thimaste,alla tha to upenthimiso ego).O nomos elege pos opoiodipote xartonomisma Euro einai tsalakomeno,skismeno i telos panton den einai se aristi katastasi den mporei na perasei san xartonomisma diladi den einai egguro.Auto siga siga arxise na ksexnietai & tora ola einai eggura akoma & ta skismena-demena me kollitika,ta vromiariaka me lekedes klp etC loipon tha ginei & me to tsigaro siga siga tha ksexastei o nomos gt pano apo to 50%(pisteuo) ton Ellinon einai kapnistes....
GloRiOuS_Gr , 01/07/09
60533
@ballerina
Και όπως είπε η Ράντου κ την παραδέχτηκα, αν θέλει το κράτος να κάνει κάτι για το καλό μας, ίσως πρέπει να ξεκινήσει από πιο βασικά πράγματα (παιδεία, περιβάλλον κλπ κ όχι από το πάθος κ την αρρώστια μου!


καλό!
sfougaristra , 01/07/09
28588
oti kai na lete zoume stin ellada!!!
eleni_5 , 01/07/09
28588
tpt den pernaei.!! kai tpt den isxuei!! molis arxisoun na peftoun oi eisprakseis tha ta doume auto to nomo an tha isxuei i oxi! ( den eimai kapnistria) apla realistria!
eleni_5 , 01/07/09
31786
kala t ales eleni_5smilies/wink.gif
ΠΑΣΤΕΛΟΣ , 01/07/09
57882
παιδιά ηρεμήστε.εγώ μένω στην σουηδία και όταν άρχισε αυτός ο νομος να εφαρμόζεται όλοι φρίκαραν και πιο πολύ εγώ.φανταστείτε λίγο τον χειμώνα στην σουηδία...μετά άρχισα να λέω και εγώ αυτά που είπαν μερικοί πιο πάνω.δηλαδή ότι δεν ξαναπατάω σε club ούτε για καφέ ,μέχρι που τελικά δεν είναι και τόσο δύσκολο.απλά παίρνεις το πακέτο σου και πας έξω γιατί στην τελική ούτε χωρίς διασκέδαση μπορείς ούτε χωρίς καφέ.θα το κανεις αναγκαστικά . να λέτε πάλι καλά που η ελλάδα μας δεν έχει αυτό το κρύο που έχει στην σουηδία.και κάτι τελευταίο.εδώ δεν σηκώνουν παρατυπίες έτσι. στην ελλάδα ίσως να υπάρξουν μερικά στραβά ματια οποτε πάλι τυχεροί είστε
vazelos 13 , 01/07/09
59360
Ande epitelous,an kai pistevw oti o Ellhnas protima na aftoktonisei para na stamatisei to kapnisma.Ego eimai fanatiki antikapnistria....Gia na diaskedasei kapoios den xreiazetai tsigaro...
Snow over Sahara , 01/07/09
50121
outos h allos kapoia mera oloi 8a pate apo kati....opote mh xaliestegia auto KSEKINHSTE APO TWRA NA PERNATE KALAAAA!!!! ..smilies/grin.gifsmilies/grin.gifsmilies/tongue.gifsmilies/tongue.gifsmilies/cool.gifsmilies/cool.gifsmilies/cool.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/wink.gifsmilies/wink.gif
n1k4rp , 01/07/09
54176
vasika pisteuo oti tora to lete oti dn tha vgenete gia kafe, alla katse na perasi o kairos tha varethite kai mesa spiti sas
vagelis21 , 01/07/09
32822
Μας υποχρεώσανε να φοράμε ζώνη στο αυτοκίνητο...λέμε άντε για το καλό μας είναι...[δρόμους όμως καρμανιόλεςsmilies/wink.gif]
Μας υποχρεώσανε να φοράμε κράνος στη μηχανή...λέμε άντε για το καλό μας κι αυτό...[ουσιαστικά εισπρακτικόsmilies/wink.gif]
Τώρα όσοι καπνίζουμε...καραντίνα...[τα πουλάμε ελεύθερα...αλλά απαγορεύετε να καπνίζεις ελεύθεραsmilies/wink.gif]
Ναι δεν λέω η ελευθερία η δική μου σταματάει όταν αρχίζει του άλλου...ισορροπίες όμως δεν βλέπωsmilies/wink.gifsmilies/angry.gif
ΟΡΦΕ@Σ , 01/07/09
38312
den xerw ti lete oi ypoloipoi,alla to na vgaineis exw 2 i wra ta xaramata,gia na pieis tin boba pou anakateutike se kapoia ypoga stin voulgaria i se kapoia apothiki sto menidi,na exeis ta aytia sou na vomvardizontai apo syxnotites ypsiloteres apo ekeines pou paragontai kata tin apogeiwsi enos f-16 kai na katanalwneis ta fystikia pou prin apo ligo xefloudize o gewrgianos ntavatzis pou vgike me tin parea tou kai dyo p******s pou tin kapota tin exoune dei mono se periodiko,einai poly omorfa gia na ta xalasei i boxa tou tsigarou tou typou pou kathetai 10 metra pio pera... den eimai kapnistis kai to tsigaro me apwthei.wstoso den xerw ti tha eniwtha an empaina se ena mpouzouxidiko i se ena club i....se kwlobaro!!! xwris kapno.den paw ekei gia eswterikeusi oute gia katharo aera.kali i enimerwsi,alla auti i antikapnistiki mania exei arxisei na ginetai enoxlitiki.an thes tin ygeia sou,koimisou...2 i wra ta xaramata einai.i apoxi apo tin malakismeni synitheia tou kapnismatos,prepei na einai syneiditi epilogi kai oxi epivoli..auto ,eidika ston ellina,panta fernei antitheta apotelesmata
kostasvolos11 , 01/07/09
62439
gia tous (mi kapnizintes)ok entaksi kanoume kako stin hgia kapnizintas kai kako stous allous.to na apagoref8i to kapnisma se dimosious xorous to katalabeno alla ta metra pou exoun pari einai di8en gia na kopi to kapnisma anti lipon na klisoun tis kapnobiomixanies mas apagoreyoun na kapnizoume mono sto dromo kai sto spiti epitrepete etsi opos to pane kai to na kapnizeis einai dikeoma kai ayti tin stigmi katapatate!
MacHariel , 01/07/09
1910
KAPNIZO ARA ELPIZO
KOUFALES TO KAPNISMA EINAI SAN THN m*****a OTAN TO ARXISIS DEN STAMATA ME TIPOTA
αλουπος , 02/07/09
62319
Xaxaxa poly kali idea to spot..smilies/wink.gif
evenickdel , 02/07/09
56841
ela re aloupo pesta!!!
sunflower , 02/07/09
23046
Αίσχος το βίντεο και ήλιθιες οι απόψεις σας.
Ακόμα και τώρα δεν μπορείτε να καταλαβετε ότι το θέμα δεν είναι το τσιγάρο.
Κορόιδα για μια ζωή,μας τα έχετε πρήξει.
Χθές είχαμε 2000 τηλεφωνήματα απο "ανθρώπους" που καταδώσαν τους διπλανούς τους επειδη καπνίζανε. Είστε πανάξιοι της μοίρας σας. Σας πετάνε ένα "απαγορεύεται" το κάπνισμα και δεν δίνετε σημασία στο ότι το μέτρο, που φυσικά δεν είναι μέτρο, είναι η φασιστική απαγόρευση και όχι το κάπνισμα. Άντε γ@μώ τα μυαλά σας...
Feel my name , 02/07/09
27128
Μακαρι να το καναν για την υγεια μας αλλα δυστυχως το κανουν για να τα κονομησουν καθαρα!!!
Θέλω να εφαρμοστουν τα μέτρα παντως άν και δέν το κόβω στη κωλοχωρα που ζουμε!! Όσα χρονια αναγκαζόμουν να αναπνεω τον καπνο σας, άλλο τόσο θέλω τώρα να κάθομαι να πίνω τον καφε μου σε καθαρο περιβαλλον!!

Και αν ειναι ρατσιστικο το μετρο αυτο για καποιους, τόσα χρόνια δεν ηταν ρατσιστικό που μας γραφατε στα ... σας αυτους που δεν καπνιζουμε αναγκαζοντας μας να εισπνεουμε τον καπνο σας???
nekrosouvlaki , 02/07/09
27128
Ρε παιδια στην Ελλαδα ειστε ελληνικα γραφετε!!! Αφηστε αυτη την greeklish επιτελους με πονεσαν τα ματια ΕΛΕΟΣ!!!!
nekrosouvlaki , 02/07/09
57882
ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΑΤΕ ΣΤΑ CLUB ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΦΤΕΤΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΟΧΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΡΩΤΙΛΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΤΟΤΕ ΘΑ ΛΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΥ ΒΡΩΜΑΓΕ ΤΣΙΓΑΡΙΛΑΣ ΠΑΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ.ΚΑΘΕ 20 ΛΕΠΤΑ ΘΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΕΝΑ ΑΡΩΜΑ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΙΑΝΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΝΤΑΓΚΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ.ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΑ CLUB ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ Η ΤΣΙΓΑΡΙΛΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΥΝΝΕΦΟ ΝΑ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΞΑΦΝΙΚΑ?ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΑΝ ΤΟ ΝΙΩΣΕΤΕ Η ΜΑΛΛΟΝ ΟΤΑΝ ΤΟ ΝΙΩΣΕΙ Η ΜΥΤΗ ΣΑΣ
vazelos 13 , 02/07/09
60533
smilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gif ha ha ti les twra - wraios! lolsmilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gif

pao oleo pao oleo eise ena trifullo varvato kai wraioooo - smilies/cool.gif
sfougaristra , 02/07/09
57882
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΖΩ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΣΙΓΑΡΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ.ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΕ CLUB ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΝΑ ΞΕΡΑΣΩ.ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΠΡΑΓΜΑ.
vazelos 13 , 02/07/09
52276
Ta sugxaritiria mou se olous gia tis apopseis pou exoun.Ego tha po pos prepei na pane na gamithoune oloi oi politikoi & oi nomoi tous.H to kovoume to tsigaro re malakes i den kanoume tipota akouse ekei to tsigaro epitrepe se kleistous xorous mono kato ton 70tetragonikon(den eimai apoluta sigouros gia ton arithmo alla kapou ekei einai)!!!
GloRiOuS_Gr , 02/07/09
52276
epitrepete*
GloRiOuS_Gr , 02/07/09
60533
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΖΩ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΣΙΓΑΡΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ.ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΕ CLUB ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΝΑ ΞΕΡΑΣΩ.ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΠΡΑΓΜΑ.



xa xaaaaaaa-οχι ρε φιλε ελεος! smilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gif
sfougaristra , 02/07/09
59360
Afto me ta 70 tetragwnika einai ondos vlakeia....apodikniei tin ilithiothta tou ellinikou kratous kai to oti den borei na kanei oute 1 pragma swsto apo tin arxi.H to thespizeis h oxi....
Snow over Sahara , 02/07/09
60648
ΚΑΛΩΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΗΚΕ. ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΩΝ ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΩΝ.
PANOS212 , 02/07/09
60533
χμμμ έχεις άποψη!
εντρύφησες στο θέμα!
κάτι σε φασίστα ηλίθιο δηλαδή
- κάνειsmilies/tongue.gif
sfougaristra , 02/07/09
34680
grapse toulaxiston sosta ellinika!!!

to kleistous me "i" re file???

alakse to! to tsigaro sas marane!
treasure , 02/07/09
60648
ΠΟΥ ΠΑΣ ΒΡΕ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙΣΤΡΑ Ε; Π Ο Υ Π Α Σ. ΚΑΙ ΤΙ ΠΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ.
ΜΕ ΑΠΟΣΤΟΜΩΣΕΣ
smilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gif
PANOS212 , 02/07/09
60533
ε αμα λέωsmilies/tongue.gif
πω ρε τούβλα smilies/cheesy.gif

sfougaristra , 02/07/09
60533
είναι λίγο αργά τώρα
αύριο θα φας τα μπινελίκια της αρκόυδας
smilies/grin.gif
sfougaristra , 02/07/09
60648
Βγαλε τη σφουγγαριστρα απ το στομα και μετα θα μπορεις να μιλήσεις ισως.smilies/cool.gif
PANOS212 , 02/07/09
60533
να σε κάνω καλά θέλω γαμω το αφιλότιμό μου
-νταξει μείνε έτσι
sfougaristra , 02/07/09
60648
Αμα ειναι να με κανεις εσυ καλα, καλυτερα να μεινω ετσι.smilies/cool.gif
PANOS212 , 02/07/09
60533
σωστος
γιατι εγω ειμαι καλα?
λάθος διατύπωση


sfougaristra , 02/07/09
60533
με την εννοια πως ειχα πει
να μη ξαναμιλησω σε στοκους για αυτα ειναι οι ειδικοι
sfougaristra , 02/07/09
27128
Συμφωνω παντως με καποιους απο δω παρόλο ότι είναι καπνιστές, στο ότι κάνουν μισούς νόμους!!! Κάντε νόμο αλλά κάντε τον σωστά!!! Ακου εκει 70 τετραγωνικά.. το 90% των καφετεριων στην Ελλάδα είναι λιγότερο από 70τ.μ πλακα μας κανουν??? Επειδη εχω παει εξωτερικό, να ξέρετε ότι η Ελλάδα είναι τριροκοσμική χώρα στην κυριολεξία μπροστα στις υπόλοιπες ευρωπαικές.. Μας βλέπουν τους πιο απολίτιστους!!!
nekrosouvlaki , 02/07/09
12281
ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΑΝ ΤΟ ΝΙΩΣΕΤΕ Η ΜΑΛΛΟΝ ΟΤΑΝ ΤΟ ΝΙΩΣΕΙ Η ΜΥΤΗ ΣΑΣ

To eniwsa.... ola ta bar, bub brwmousan mesa...kati san podarila, brwmiko sfougarisma (kserete brwmika pania)..palies mpananes..ena pragma...
Gi ayto poly forousan dynata arwmata ..kai meta ebgaines me ena kefali na !!!!smilies/grin.gif
biriba , 03/07/09
60648
"brwmiko sfougarisma (kserete brwmika pania)" Καταλαβαίνουμε...smilies/grin.gif
PANOS212 , 03/07/09
60533
η σφουγγαρίστρα παίζει με τον άθλιο ρόλο να σας καθαρίζει!
-θα πρεπε να αποθεώνουμε τις σφουγγαρίστρες
sfougaristra , 03/07/09
60648
Νομίζω η σφουγγαροσυζήτηση έχει λάβει τέλος.
Επαναλαμβάνω, σεβασμό σε αυτούς που απεχθανονται τον καπνό. Κανενας δεν ειναι υποχρεωμένος να εισπνεει τον καπνό του άλλου. Εγω πολλες φορες ξανάρχισα το κάπνισμα γι αυτόν το λόγο. Επειδη έτσι κι αλλιώς ήταν αδύνατο να το αποφύγω!
PANOS212 , 03/07/09
4073
"Είναι πολλά τα λεφτά"

Ολη αυτή η αντικαπνιστική μανία ξεκίνησε στις USA πριν απο 15-20 χρόνια, όταν έβαλαν κάτω και υπολόγισαν πόσα ντόλαρς ξοδεύει το κράτος για νοσήλεια ασθενειών που σχετίζονται με το κάπνισμα. Και είδαν ότι ήσαν πολλά. Πάρα πάρα πολλά. Αυτή η πολιτική λοιπόν απέδωσε καρπούς, και έτσι υιοθετήθηκε και απο άλλες χώρες σιγά σιγά.
Μη γελιέστε , δεν νοιάστηκαν για την υγεία μας καθεαυτή. Για να μη μας πληρώνουν όταν ασθενίσουμε απο το κάπνισμα το κάνουν.
Εν τέλει όμως, θα πρέπει να αποτιμήσουμε τα οφέλη και τις συνέπειες απο τα μέτρα αυτά, για οποιονδήποτε λόγο και αν λαμβάνονται.
Εγώ σαν φανατικός καπνιστής που του αρέσει πολύ αυτή η ηλίθια συνήθεια, πιστεύω οτι τα αποτελέσματα μόνο καλά μπορεί να είναι. Η έλλειψη καπνού καλό μπορεί να κάνει, κακό όχι........................
cocospatra , 03/07/09
60533
@
Feel my name


Αίσχος το βίντεο και ήλιθιες οι απόψεις σας.
Ακόμα και τώρα δεν μπορείτε να καταλαβετε ότι το θέμα δεν είναι το τσιγάρο.
Κορόιδα για μια ζωή,μας τα έχετε πρήξει.
Χθές είχαμε 2000 τηλεφωνήματα απο "ανθρώπους" που καταδώσαν τους διπλανούς τους επειδη καπνίζανε. Είστε πανάξιοι της μοίρας σας. Σας πετάνε ένα "απαγορεύεται" το κάπνισμα και δεν δίνετε σημασία στο ότι το μέτρο, που φυσικά δεν είναι μέτρο, είναι η φασιστική απαγόρευση και όχι το κάπνισμα. Άντε γ@μώ τα μυαλά σας...

smilies/tongue.gif

sfougaristra , 03/07/09
52276
Ax re kaimenoi vgike o nomos vgalate & apopsi poso thliveroi eiste re???Diladi gt prin vgei o nomos de milousate kan gia metra kata tou tsigarou & tora pou vgike exete & fanatiki apopsi???Krima se esas pantos,diladi peirazeste polu pou eispneete kapno e?OXI re pousti mou ego eimai kata tou nomou!Alla pali min nomizete-exete dei polla clubakia & kolobara na einai megalutera apo 70 tetragonika???Fusika & oxi ola san pontikotrupes einai opote mi gelieste pali tha epitrepetai to kapnisma ekei mesa.xA-xA-xA-xA!!!
GloRiOuS_Gr , 03/07/09
16827
Φίλε Glorious φυσικά και θα επιτρέπεται το κάπνισμα στα clubakia απλά τώρα όσοι θα πηγαίνουν στα clubakia θα πηγαίνουν οικειοθελώς ξέρωντας πως θα πηγαίνοντας θα δεχθούν καπνό..
Εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί να καπνίζουν οι άλλοι.. Αλλά κάποιους τους ενοχλεί.. Κάποιοι είναι αλεργικοί στον καπνό.. Δεν μπορείς να τους απαγορεύσεις την έξοδο τους επειδή θες να καπνίζεις..
Επίσης μην φέρεσαι με μίσος προς κάτι φυσιολογικό.. Δηλαδή να αναπνέεις αέρα του Θεούλη παρά καπνό..
Δές και το comm του coco..
Mafiozos , 03/07/09
52276
Den tous apagoreusa tin eksodo apla tous pliroforo pos akoma & tora me ta nea metra kata tou kapnismatos pali de tha glutosoun ton kapno.Giati polu akousan nomo kata tou kapnismatos & nomizoun pos apagoreutike pantou...
GloRiOuS_Gr , 03/07/09
52276
polloi*
GloRiOuS_Gr , 03/07/09
59360
Mafioze,respect....apo meros mou toulaxiston...ego ypofero me to tsigaro exo provlima sta matia mou kai einai yperevesthita.To na mou leei o allos afou se peirazei na mi bgaineis afto den einai ratsismos?Den to dialexa ego na exw provlima.Genithika etsi.O kapnistis omws den gennithike me to tsigaro sto stoma....Kai sto katw katw pali rigmeni eimai giati ta perissotera magazia einai mikra,kai tha metatrapoun se tekedes...Toso exartisi re gia 2-3 wres pou tha bgeis exw?Sernei karavi pia...
Snow over Sahara , 03/07/09
16827
Τουλάχιστον τώρα, στα μαγαζιά που είναι για καπνίζοντες δεν θα μπορεί να παραπονεθεί κανένας γιατί σου λέει αν δεν θές, μην πάς σε αυτό..
Όπως και το αντίθετο σε μαγαζιά για μη καπνίζοντες.. Αν θές να καπνίσεις πάνε σε καπνίζοντων..
Για να λυθεί η παρεξήγησει στην ουσία..
Που δεν πιστεύω πως έκαναν τον νόμο για την υγεία των ανθρώπων αλλά για κάποιο δικό τους κέρδος.. Σιγά μην τους νοιάζει αν σε ενοχλεί ο καπνός..
Mafiozos , 03/07/09
22876
Και ναι.. Οι γονείς μου επιβιβάστηκαν στο πλοίο και η Ελλαδα παραμενει δυνατή! Το κάπνισμα επιτρέπεται στο κατάστρωμα καθώς κ στον χώρο του καταστρώματος που είναι κλειστός με τζαμαρία!! Εννοείται πάνω στο εισητήριο τονίζεται ότι το κάπνισμα απαγορεύεται σε όλουσ του χώρους του πλοίου!!
Είμαστε οκ! Σε έναν χρόνο θα επιτρέπεται κ πάλι παντού!!
Υπάρχει θεός!! smilies/grin.gifsmilies/grin.gif
ballerina , 03/07/09
45696
ΑΣ ΜΟΛΥΝΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΕΚΤΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΛΕΙΣΤΟΥΣ!!!ΕΥΡΩΠΗ,ΓΙΝΑΜΕ ΕΥΡΩΠΗ,ΓΙΝΑΜΕ ΕΥΡΩΠΗ.....!!!ΟΛΕΣ ΟΙ ΓΟΠΕΣ, ΣΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ,ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ, ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ(ΘΑ ΤΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΑΛΛΟΣ ΛΕΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣsmilies/wink.gif.ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ.ΦΡΙΚΗ!!!ΚΑΦΕΔΕΣ ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΟΙ ,ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ 50 ΓΟΠΕΣ ,ΑΠΟΤΣΙΓΑΡΑ ΚΑΤΩ ΧΙΛΙΑΔΕΣ.ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΜΑΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΣΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ............
lantzoi , 03/07/09
31418
Δεν Το Κοβω Με Τιποτα Ολα Τα αλλα Τα Ειχαμε Το Τσιγαρο Τους Μαρανε Και Αν Αυτο Ειναι Το Προβλημα Τοτε Ας Σταματησουν να Το πουλανε Πεστα Φιλε lantzoi...smilies/wink.gifsmilies/wink.gif
45696

ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ ...ΕΧΩ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΑ ΕΞΗΣ..
1)ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ,ΜΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΕΣ ΜΠΑΡΕΣ,ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ ΣΥΜΑΝΣΗ
2)ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΝΑΤΟΙΚΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ, ΚΑΙ ΟΙ ΓΑΙΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΤΩΝ ΜΑΤ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΟΥΡΗ,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΟΠΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΟΥΣ ΑΘΩΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ.
3)ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΜΠΟΡΟ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΝΟΥΣ ΠΡΕΖΑΣ ,ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΡΕΜΑΛΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΥΠΟΥΡΓΟ.DOUBLE HANGING!!!
4)ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥ ΘΑ ΣΤΕΛΝΕΤΑΙ ΣΤΟ GUANDANAMO!!
5)ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟΛΛΥΕΙ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΘΑ ΦΕΥΓΕΙ ΓΙΑ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ!!
6)ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΛΕΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΟΥΛΕΥΩ ΩΣ ΛΟΓΙΣΤΗΣ Β',ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΣΑΤΣΟΣ.ΟΙ ΤΣΑΤΣΟΙ ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΩΝΤΑΙ ΣΤΑ ΙΜΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΝΕΡΟ ΜΟΝΟ.
7)ΟΤΑΝ ΟΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΠΟΥ ΡΥΠΑΙΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΕΡΑ,ΤΟ ΝΕΡΟ,ΚΑΙ ΤΟ ΧΩΜΑ,ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ ΑΠΟΘΕΣΗ ΛΥΜΑΤΩΝ,ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΣΩ ΑΕΡΑΚΙ ΘΑ ΚΟΨΩ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ,ΤΟ ΟΡΚΙΖΩΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΡΙΚΗ ΜΟΥ ΤΙΜΗ!
smilies/cool.gifΤΙ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΚΑΠΝΙΖΩ;Η ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ,Ο ΦΟΒΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ,ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ,ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΒΓΑΛΩ ΠΕΡΑ
9)Η ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΟΨΩ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ
ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΑΡΧΩΝΤΑ ΤΩΝ ΠΛΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΝΑ ΔΗΜΕΥΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΑ ΜΟΙΡΑΣΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΥΦΤΟΙ,ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΦΤΩΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
10)ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΤΕ,ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΩ ΤΗ ΓΟΠΑ ΣΤΗ ΜΟΥΡΗ....ΚΑΙ ΑΣ ΠΕΘΑΝΩ ΜΕ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ,ΠΑΡΑ ΜΕ ΤΟ ΤΗΛΕΚΟΝΤΡΟΛ!!!
lantzoi , 03/07/09
80279
To βίντεο είναι υπερβολικό ως προς το μήνυμα που θέλει να περάσει...όχι βέβαια πως δεν κάνει κακό στην υγεία μας ειδικά όταν είμαστε καπνιστές αρκετά χρόνια,αλλά υπαρχουν και άλλα πράγματα που βλάπτουν σοβαρά την υγεία . Η μολυσμένη ατμόσφαιρα,το καυσαέριο,οι μολυσμένες θάλασσες από τα απόβλητα,οι τροφές για τις οποίες έχουμε αρχίσει να αμφιβάλλουμε κατα πόσο είναι υγιεινές με αυτά που ακούμε και γράφονται κατά καιρούς..Από αυτά όλα κινδυνεύει περισσότερο η υγεία μας και αν ενδιαφερόταν η πολιτεία γιαυτήν θάπρεπε νάχε πάρει δραστικά μέτρα εδώ και καιρό.Εγώ δεν υπήρξα καπνίστρια ούτε έγινα ποτέ, παρόλο που δεν φταίω σε τίποτα όταν πηγαίνω σενα χώρο να διασκεδάσω να μπαίνω μέσα και να τσούζουν τα μάτια μου από το ντουμάνι η να καπνίζω με το ζόρι απο τους άλλους, πιστεύω λοιπόν ότι είναι δύσκολο να εφαρμοσθεί αυτό το μέτρο...τώρα δεν ξέρω τι θα γίνει και τι αντιδράσεις θα υπάρξουν στο μέλλον!Δηλαδή ο καπνιστής θα μπορεί να καπνίζει μόνο στο σπίτι του?εκεί που μπορεί να μένουν και παιδιά-μωρά ίσως?Θα μου πείς ας το κόψει αν σέβεται την υγεία των δικών του..αλλά αναρωτιέμαι γιατί ξεκινάμε ανάποδα?γιατί να απαγορεύουν στο πολίτη να καπνίζει στους δημόσιους χώρους και να μην σταματήσουν τις καπνοβιομηχανίες?Και τα ναρκωτικά απαγορεύονται αλλά πάντα θα υπάρχουν χρήστες και πάντα έμποροι!Θα προτιμούσα λοιπόν με τόσο κάθετο και άμεσο τρόπο που ψηφίστηκε και εφαρμόστηκε το μέτρο αυτό για το κάπνισμα να χαν κάνει τόσα και τόσα οι κυβερνήσεις που έχουν "παρελάσει"και να μην αφήνουν τον πολίτη να αργοπεθαίνει μέχρι να βρεθεί δωμάτιο σε νοσοκομείο η για να κάνει μια εξέταση με την ασφάλειά του να κλείνει ραντεβού μετα 1-2μήνες!Εχουμε λύσει το πρόβλημα της ανεργίας, της παιδείας, του συστήματος υγείας βλεπεις και είπαν να ασχοληθούν με το κάπνισμα τώρα!Οσο για την Εκκλησία μετην δύναμη που έχει αποκτήσει λόγω χρήματος-γιανα απαντήσω και στον φίλο lantzoi-έχει γίνει από μόνη της κράτος εν κράτει!Αλλά τι περιμένεις..όταν άνθρωποι της Εκκλησίας δεν δίνουν μία χείρα βοηθείας θα κάνουν κάτι οι πολιτικοί?Η ΕΞΟΥΣΙΑ έτσι και αλλιώς είναι ΜΙΑ!Οπότε φίλε lantzoi η λύση που πρότεινες θα παραμείνει ευσεβής πόθος!καισίγουρα δεν σε βλέπω να το κόβεις το ρημάδιsmilies/wink.gifsmilies/cheesy.gif
Elegance , 03/07/09
22876
elegance: +1 απο μένα!! Σούπερ!
ballerina , 03/07/09
60648
Σωστά ολα αυτα, ειναι υποκριτικό να περασει οτι ενδιαφερονται για την υγεια μας, μην τρελαθουμε κιολας. Ας κοιταξουν και τα αλλα τα πιο σοβαρα και πιο επιβαρυντικά για την υγεια .
Απο την άλλη για κατι που γινεται το οποίο ειναι εφαρμοσιμο(αν ειναιsmilies/wink.gif και σωστό (αν είναιsmilies/wink.gif και δεν εχει αρνητικές παρενέργιες η εφαρμογή του, ας γίνει πράξη αυτό, και για τα υπόλοιπα βλέπουμε.
Δηλαδη σαφώς και θα μπορούσαν να ξεκινήσουν από αλλού για τα θέματα υγείας ή παιδείας(που είναι σε άμεση σχέση με την υγείαsmilies/wink.gif αλλά μην μπούμε στην λογική του ότι εφ'όσον καίγεται το δάσος γιατί να κάτσω να σώσω το δέντρο.
PANOS212 , 04/07/09
80279
Σευχαριστώ ballerina!smilies/smiley.gif
Elegance , 04/07/09
45696
ΣΩΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ELEGANCE ΚΑΙ PANOS12
lantzoi , 04/07/09
80279
Σευχαριστώ lantzoi!smilies/smiley.gif
Elegance , 04/07/09
60648
Thanks κι από μενα lantzoismilies/smiley.gif
PANOS212 , 04/07/09
45696
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ GREEKTUBE ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ,ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ,ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.
lantzoi , 04/07/09
61868
Φίλε lantzoi κατέθεσες με μπόλικη δόση χιούμορ μια σειρά από προβλήματα που απασχολούν την εποχή μας. Θα χαρακτήριζα το σχόλιο σου άκρως επίκαιρο και συμφωνώ με τις απόψεις και άλλων σχολιαστών που επικεντρώθηκαν στους κινδύνους που απειλούν τη δημόσια υγεία και σίγουρα δεν είναι το κάπνισμα.

Για μένα προσωπικά αυτός ο νόμος έχει μόνο μια αξία. Να μάθουμε να σεβόμαστε
τη ζωή των άλλων. Ανεξάρτητα από το τι κάνει η πολιτεία και οι κυβερνώντες αυτού του κόσμου για να μας προστατεύσουν, πρέπει να εξετάσουμε τι κάνουμε εμείς για να προστατεύσουμε τους άλλους από τον καπνό μας!Και οι άλλοι είναι πρώτα από όλους η οικογένεια μας, οι φίλοι μας, τα παιδιά μας. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν πρώτα από αυτούς και ύστερα ας συμπεριλάβουμε σε αυτή την προσπάθεια μας και τους άλλους. Αυτούς που διασκεδάζουν μαζί μας στα clubs, αυτούς που απολαμβάνουν μαζί με μας τον καφέ τους, τον συνάδελφο μας.

Επειδή όλοι καταγγέλουμε την αδιαφορία της πολιτείας, την έλλειψη σεβασμού πρός τους πολίτες, ας μην καταντήσουμε σαν κι αυτούς. Με αυτό το νόμο δεν θα σώσουμε τον πλανήτη, ούτε η μη εφαρμογή του συνεπάγεται εκδήλωση αντίδρασης πρός την πολιτεία.

Αυτός ο νόμος ας μας διδάξει τον σεβασμό.
wolfcub , 04/07/09
52276
mmmmmm,polu oraia sxolia alla mono sti skepsi tha meinoun.Oloi mas exoume prooptikes alla prooptikes menoun.
GloRiOuS_Gr , 04/07/09
60533
οι πωλησεις τσιγαρων αυξήθηκαν λενε οι πρατηριούχοι
-Ακόμα στις δημ υπηρεσίες -οχι τίποτα κυριλε... ΕΟΤ και ετσι-
-σε ΙΚΑ ΚΕΠ κτλ που μαζεύουν κόσμο -, οι υπάλληλοι βρίσκουν την ευκαιρία να πηγαίνουν κυλικείο η έξω να καπνίζουν και έτσι τους έχει κάτσει το καλύτερο διάλειμα
-Αυτοί που δεν κανιζαν μέχρι τώρα το σκέφτοντε σοβαρά νατο αρχίσουν
sfougaristra , 04/07/09
60533
καταγέλω λοιπόν το βίντεο αυτό ως αθλία προπαγάνδα
smilies/cheesy.gifsmilies/tongue.gif
sfougaristra , 04/07/09
59360
I xara tou Dimosiou ypallilou to metro...erxetai stin douleia sti 9 fevgei gia ena tsigaraki stis 10,kai xanarxetai tin alli mera....smilies/grin.gif
Prepei na sovareftoume ws laos...
Snow over Sahara , 04/07/09
60533
υπάρχουν κάτι δημόσιες υπηρεσίες με κόσμο να βρίζει και τα ματ απ΄εξω
εκεί θα πρεπε να τους το επιτρέπουν
-στον ΕΟΤ τους έχουνε δώσει τα pc απο τους ολυμπιακούς αγώνες για να παίζουνε πασιέντζες -- ως εκει φτάνει το νιονιό τους --

και στο ΙΚΑ οχι pc ούτε στυλό δεν τους παρέχουν
- δε λέω για ΙΚΑ με λίγο κόσμο στα προάστεια πχ -

στον ΕΟΤ κανένας δε βρίζει τους υπάλ/λους - εκεί ακόμα και στα stage!!!
βγάζουνε τα απωθημένα τους

έλεος με τις μαλακίες και τα μέτρα τους!
sfougaristra , 04/07/09
60533
για τυχόν διευκρινήσεις πεστε μου
sfougaristra , 04/07/09
60533
τα πρόστιμα για τους πολίτες που θα παραβούν το νόμο κυμαίνονται από 50 έως 500 ευρώενώ και για τους ιδιοκτήτες καταστημάτων από 1.000 έως 20.000 ευρώ.

-ο μισθός ενός με -stage-
-δε μας αποτελειώνουν καλύτερα
sfougaristra , 04/07/09
45696
ΣΦΟΥΓΓΑΡΙΣΤΡΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΒΛΑΠΤΟΥΝΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ...ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΕΣ ΕΡΓΑΤΟΩΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΧΑΘΟΥΝ;AMA ΔΕΙΤΕ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΟΥΡΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΙΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΣΤΝ ΓΚΙΣΕ, ΝΑ ΒΡΙΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΘΕΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ!!!ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.....!
lantzoi , 04/07/09
11538
re einai aplo! kapnizeis sto club k an sou feroun aytous pou rixnoun prostimo tous arxizeis stis klotsies k trexeis!!! einai san sto lewforeio xwris eisithrio, mh masate re! kapniste!!! smilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gifsmilies/tongue.gif
yo!greektuberaps , 04/07/09
44182
και γω με την σειρα μου θα συμφωνησω με τον lantzoi
deadfull , 04/07/09
62599
1ον δεν πρεπει να δηλωνεις μη καπνιστης αλλα αντικαπνιστης=ρατσιστης με μια συγκεκριμενη ομαδα ατομων.....ντουγανι
2ον το να χαιρεσαι με ενα μετρο της κυβερνησης ειναι σαν να χαιρεσαι που βρηκαν εναν ακομα τροπο να σου τρωνε τα λεφτα.........ζωον
και 3ον ειναι κλειστους χωρους και ΟΧΙ κλιστους χωρους ......αγραμματο πιτσιρικι.
condim , 04/07/09
52276
Pssssst file 'yo!greektuberaps' ksereis ti ginetai se autin tin periptoC??Gt eC to theoreis etC eukolo na se pianoun na kapnizeis na tous zarpatiazeis sto kClo & na feugeis...Meta ksereis ti ginetai omos?Feugeis eC,mesa sto club einai alla 40 karfia ta opoia mporoun na ta apulisoun gia na mathoun poios eisai & etC se vriskoun sou skane 1 prostimo gia paranomo kapnisma sou skane & alli mia minusi gia ksulodarmo & teleioses.& ego etC apla nomiza oti itan ta pramata alla otan kinugisan 1 filo mou me to mixanaki tous ksefuge & me evalan na omologiso ego allios tha mou ekovan ton kolo(pou leei o logos).Elpizo na katalaveneis ti thelo na po smilies/wink.gif
GloRiOuS_Gr , 04/07/09
11538
Κοίτα φιλαράκι, πιο πολύ για πλάκα το είπα, στην περιπτωσή σου πάντως, είσαι μεγάλο καρφί!!! smilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gif
yo!greektuberaps , 04/07/09
52276
xD etC paei!Opoiosdipote tha karfone se tetoia periptoC.H to diko mou tomari H tou filou mou...EC tha protimouses na grapsoun esena para to filo sou?Alla genika sti zoi mou pote den karfosa oute sto sxoleio oute stin oikogeneia oute stin parea,auto na to ksereis smilies/wink.gif
GloRiOuS_Gr , 04/07/09
60533
asxeto

smilies/wink.gif
sfougaristra , 04/07/09
60533
apla den eisai mafia kai panta tha phdane k esena kai to filo sou
μυαλο να χεςsmilies/kiss.gif
sfougaristra , 04/07/09
52276
mualo exo file & mafia eimai oti goustaro kano...& sta @@ mou ama me grapsoun de masao tora esu trava me to kranos sou tous kathreftes sou & to kalathaki piso sti skara...A, & tin pinakidoula sou!
GloRiOuS_Gr , 05/07/09
60533
ntaxei h mpagaziera kai o kathrepths ti peirazoun!
tespa plaka ekana panw den einai eukolo na kaneis tetoies -magies-
exei gemisei o topos skatokameres kai na doume kai ti allo tha mas vrei
-twra me tis roufianokatagelies gia to kapnismana meta to katourima
kai to xesimo - mono th m...a tha mas afhsounsmilies/cheesy.gif


sfougaristra , 05/07/09
54604
to na kapnizei kaneis einai dikaioma tou..alla min ksexnate oloi sas pos allo i dimokratia k allo i katapatisi ton dikaiomaton mas(k eidika otan aforoun tin ugeia).opoios thelei na pethanei apo karkino i apo kardiaka nosimata provlima tou..gousta einai auta.. smilies/tongue.gif
to na apaitiseis na exeis katharo aera stous xorous psuxagogias dn einai roufiania.
dustuxos zoume se mia xora me polu austirous nomous oi opoioi dn tirounte pote.
ena sxolio elege na kleisoun oi kapnoviomixanies..1on dn uparxei tetoia periptosi logo oikonomikon thematon,paizontai trisekatomuria €..
2on to kathe kratos vgazei polla esoda apo tous forous.anevike i venzini 6 lepta,ta alkoolouxa 2€ k ta tsigara 5-10 lepta..
kante upomoni isos i ellada na ftasei me tin parotrinsi tis EE sta europaika protupa..
kamasteri , 05/07/09
52276
tous kathreutes tous eipa epeidi an se piasoun xoris autous pali tros prostimo(nomizo).Tin mpagaziera tin eipa gia na diloso tin suntiritikotita...Alla pantos etC opos to eipes den fanike san plaka,alla entakC perasmena ksexasmena smilies/cheesy.gif
GloRiOuS_Gr , 05/07/09
60533
ala ntalon to steila sorry/ thn allh mera toda alla ntaksei
-me tous kathreptes kai gw de to ksera-kserw- kai exw mhxanh
-me thn mpagaziera suntiritiko to vlepeis! de to da pote etsi voleuei pantws

sfougaristra , 05/07/09
54841
Έκοψα το τσιγάρο πρίν το φετεινό Πάσχα.Κάπνιζα 3,5 πακέτα περίπου για 30 χρόνια.Μου ήρθε ένα πρωινό,ξύπνησα και λέω-δεν ξανακαπνίζω-έτσι,χωρίς λόγο.Παρ' όλα αυτά,δεν δηλώνω αντικαπνιστής,γιατί δεν μου άρεσε ο τρόπος επιβολής.Όχι ότι θέλω να το παίξω αναρχοδιάφορος,αλλά δεν μου κάθεται με τίποτε η προπαγάνδα,και αυτό το ξαφνικό ενδιαφέρον για την υγεία μου.Θέλετε κύριοι να είμαστε υγιείς;Κόψτε την παραγωγή καπνού και τσιγάρων.Θα δυσαρεστήσετε τον Παπαστράτο;Η σκέφτεστε τους καπνοπαραγωγούς;Όλα ξεκινούν από αυτό το μόρφωμα,που λέγεται ΗΠΑ.Που όλα τα μετρούν με το χρήμα.Και το κυριώτερο,την καταπίεση και ποδηγέτηση του κόσμου,επιβάλλοντας μια στυγνή ψυχολογική βία.Και τα πάσης φύσεως ναρκωτικά επισημοποιούνται πλέον,γιατί εφ όσον δεν διακινούνται ελεύθερα,άρα είναι απαγορευμένα,οπότε η χρήση τους συνεχίζεται κανονικά,στις τουαλέτες και τις σάλες των μπάρ και σκυλάδικων.Εκεί δεν έχουμε απαγορεύσεις,γιατί θεωρητικά δεν υπάρχουν.
Άντε να χαθείτε παληοκαραγκιόζηδες.Άν μου έλεγαν στα ίσια ότι επιβάλλουν το μέτρο για να μας την 'σπάσουν',ίσως το δεχόμουνα.Τώρα αν και πρώην καπνιστής ξέρω ότι άλλα έχουν κατά νού.Και μπορεί να φοράω τζην πριν αρχίσω να καπνίζω ακόμη,αλλά Αμερικανάκι δεν γίνομαι.Δεν θα σας κάνω το χατήρι.
Dalli , 05/07/09
1910
tosa xronia leme gia tin xounta pou perna i kivernisi alla............
akousate fantazoem kai gia to indymedia se ligo 8a sas gamoun tis manes kai 8a tous lete euxaristo
αλουπος , 06/07/09
57266
Πέντε μέρες μόνο πέρασαν από την εφαρμογή του μέτρου και βλέπω πολύ μεγάλη ταραχή...Στην υπόλοιπη Ευρώπη ισχύει εδώ και δυο χρόνια και το ξέραμε ότι θα εφαρμοστεί κι εδώ. Αλλά τι??? Περιμέναμε μήπως και γίνει κάποιο θαύμα και δε γίνει τίποτα και τη σκαπουλάρουμε???smilies/wink.gifsmilies/wink.gif
Έχουν δίκιο όσοι λένε ότι δεν μας σώζει το μέτρο αυτό αλλά πρέπει να γίνουν πολλά! Ούτε όμως και να μην εφαρμοστεί γίνεται. Ήδη δυο χρόνια ξεφεύγουμε. Και είμαι σίγουρη ότι θα βρεθούν τρόποι να είναι όλοι ευχαριστημένοι (εκτός ίσως απ'αυτους που δεν καπνίζουν και που τους ενοχλεί ο καπνόςsmilies/wink.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
isolditza , 06/07/09
12281
Μην ξεχνάμε παίδες..ότι η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα σε κατανάλωση καπνού στην Ευρώπη και η μισή Ελλάδα έχει καπνοκαλλιέργειες. Γι'αυτο η σύγχισει !!

Πάντος χαίρομαι να σας διαβάζω...έτσι όπως γράφετε (και σε αλλα βίντεοsmilies/wink.gif..φτιάχνω την εικόνα σας στο μυαλό μου...smilies/smiley.gif
biriba , 06/07/09
52276
mou fainetai oti prepei na ksekiniso to tsigaro xD.Na dei to kolo-kratos oti de mporei na lusei to provima me vlakodos asxetous nomous!
GloRiOuS_Gr , 06/07/09
60533
έξω από τάσεις... γιατί μας ανεβαίνει η πίεση... γιατί θα τους ανεβάσουμε την πίεση...
sfougaristra , 06/07/09
4073
biriba :
και η μισή Ελλάδα έχει καπνοκαλλιέργειες.


Δεν έχει πλέον. Τις έκοψε η ΕΕ, εδώ και μια πενταετία περίπου. Τις έστειλαν σε νεοεισερχόμενες χώρες τις Ενωσης.
cocospatra , 06/07/09
60533
τι βρωμιές θα παίζουν και κείθε αστα εγω δεν ξερω και δε μπορώ να φανταστώ
-κανας που να ξέρει και τούτο το game! θα ήταν χρήσιμο
-σε καπνοβιομηχανίες τώρα που έτρεξα να δώσω βιογραφικό μια ς που έχω και τα προσόντα- το απαγορεύουν λέει και εκεί!
sfougaristra , 06/07/09
60533
@aloupos

tosa xronia leme gia tin xounta pou perna i kivernisi alla............
akousate fantazoem kai gia to indymedia se ligo 8a sas gamoun tis manes kai 8a tous lete euxaristo



Σαν εφιάλτης είναι... σε λίγο θα φοβάσαι να κοιμηθείς το βράδυ μήπως ξυπνήσεις το πρωί με εμβατήρια...



έξω από τάσεις... γιατί μας ανεβαίνει η πίεση... γιατί θα τους ανεβάσουμε την πίεση...
sfougaristra , 06/07/09
56150

Λοιπόν, η απαγόρευση του τσιγάρου θα πρέπει να προστατεύει πρώτα απ’ όλα τους μη καπνιστές. Αυτό όμως δεν επιτυγχάνεται με τα μέτρα και τα επίμετρα του νόμου.

Στον ιδιωτικό υπαλληλικό εργασιακό τομέα το μέτρο τής απαγόρευσης δεν μπορεί να εφαρμοστεί. Αν για παράδειγμα, καπνίζει ο προϊστάμενός σου ή ο διευθυντής σου στον ίδιο χώρο που εργάζεσαι κι εσύ είναι πολύ τολμηρό να ζητήσεις ή να απαιτήσεις την εφαρμογή τού νόμου!

Αντίθετα στον δημόσιο τομέα μπορεί κανείς να διεκδικήσει τα δικαιώματα χωρίς να ρισκάρει τη θέση του.

Στο χώρο διασκέδασης, το μέτρο τής απαγόρευση θα προστάτευε τους μη καπνιστές μονάχα αν δεν άφηνε περιθώρια ο νόμος για χώρους καπνιστών. Γιατί πολύ απλά, δεν διαλέγουμε τους φίλους μας απ’ το αν καπνίζουν ή όχι. Όταν βγαίνεις με μια παρέα, για παράδειγμα, για φαγητό, σίγουρα μέσα στην παρέα αυτή θα υπάρχουν αρκετοί καπνιστές οι οποίοι είναι αναμενόμενο να επιλέξουν το διαμορφωμένο χώρο των καπνιστών. Τι μπορεί να κάνει ένας μη καπνιστής τής παρέας; Να απομονωθεί στο χώρο για τους μη καπνιστές; Να αποχωρήσει; Να σταματήσει να έχει φίλους καπνιστές; Έτσι λοιπόν ο μη καπνιστής θα υποστεί πάλι την παθητικότητα του καπνίσματος των άλλων και μάλιστα αυτή τη φορά με επιβάρυνση, αφού θα βρίσκεται σε ένα χώρο αποκλειστικά για καπνιστές! Αν όμως ο νόμος τής απαγόρευσης δεν επέτρεπε τη διχοτόμηση των χώρων σε καπνίζοντες και μη καπνίζοντες τότε ο μη καπνιστής θα ήταν προστατευμένος από το κάπνισμα.

Πρέπει να αντιληφθούμε ότι ο νόμος τής απαγόρευσης του καπνίσματος θα πρέπει να πλήττει τους καπνιστές, όχι όμως ως μέτρο τιμωρίας ή ως ευκαιριακό μέτρο για την είσπραξη προστίμων, αλλά ως αναγνώριση της επικινδυνότητας του καπνίσματός τους για τους άλλους και τον εαυτό τους. Όσο κι αν μας πληγώνει ή μας δυσαρεστεί ή μας κακοφαίνεται, η αλήθεια είναι ότι οι καπνιστές είναι ασθενείς. Κι αυτό γιατί το τσιγάρο δεν είναι συνήθεια, αλλά εθισμός. Είναι ένα νόμιμο ναρκωτικό. Μόνο όταν δει ένας καπνιστής των εαυτό του ως ασθενή ίσως να ενθαρρυνθεί να προσπαθήσει να απαλλαγεί απ’ αυτό. Είναι ανόητο να υποστηρίξει κανείς ότι είναι ρατσιστική διάθεση να αποκαλείς τους καπνιστές ασθενείς. Είναι μια πραγματικότητα που αποδεικνύεται με αντικειμενικά ιατρικά κριτήρια. Κατά τον ίδιο λόγο ασθένεια είναι και το πάχος. Κι ο υπέρβαρος άνθρωπος είναι ασθενής. Δεν είναι ρατσισμός να το αναγνωρίζουμε.


Χρειάζεται όμως προσοχή να μην κάνουμε το εξής λάθος: να επιρρίπτουμε ευθύνες στους καπνιστές για την ασθένειά τους αυτή. Το κάπνισμα επιβλήθηκε με οικονομικά κριτήρια. Προσφέρει διαφυγές από την πραγματικότητα για να αντέχεις και να ανέχεσαι την πραγματικότητα [πολύ βολικό για τις εξουσίες], ενώ ταυτόχρονα συμβάλλει στην αποκομιδή τεράστιων εσόδων μέσα από τη φορολόγηση του καπνού. Κι όλοι οι καπνιστές είναι θύματα των υπολογισμών αυτών. Είναι σχεδόν αδύνατο να σταματήσει αυτός ο εθισμός, εκτός κι αν το επιβάλλουν άλλα οικονομικά συμφέροντα και κριτήρια. Τι εννοώ;

Στην σύγχρονη εποχή όπου οι οικονομικές κρατικές απολαβές από τη φορολόγηση του καπνού αρχίζουν να είναι άνισες απέναντι στις τεράστιες δαπάνες τού κράτους για την αντιμετώπιση, αποκατάσταση ή θεραπεία των ασθενειών λόγω τού καπνίσματος, υπάρχει η απάντηση απέναντι στην εκστρατεία κατά τού καπνίσματος. Μην ονειρευτεί κανείς ότι υπάρχει πίσω από τα αντικαπνιστικά μέτρα η αγαθή διάθεση για την προστασία τού πολίτη. Είναι καθαρά οικονομικός υπολογισμός.

Που θέλω να καταλήξω; Οι καπνιστές είναι θύματα και πιόνια, όπου άλλοι έχουν αποφασίσει πόσοι θα καπνίζουν και άλλοι θα αποφασίσουν πόσοι θα κόψουν το τσιγάρο! Το μόνο που δεν μπορούν να αποφασίσουν είναι ποιοι.

Το κάπνισμα [και όχι οι καπνιστές καθεαυτοί, αφού δεν ευθύνονται οι ίδιοι για τον εθισμό τους σ’ αυτό] είναι ολέθριο για όλους και κυρίως σε αυτούς που είχαν τη τύχη να μην καπνίζουν. Αν τα εθνικά συστήματα υγείας δεν ήταν επιβαρυμένα με τα κόστη των άμεσων συνεπειών τού καπνίσματος, υπολογίζεται ότι θα είχαμε 10 φορές καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών.

Κάτω απ’ αυτήν την άποψη δεν δικαιούται κανένας να υποστηρίξει ότι έχουμε το δικαίωμα να επιλέγουμε να καπνίζουμε ή να μην καπνίζουμε. Πρώτα επειδή δεν είναι στην πραγματικότητα δική μας επιλογή, αλλά μια επιβολή αμφίβολης επιλεκτικότητας και επιπλέον δεν δικαιούμαστε να εκφυλίζουμε την υγεία όλων και να υποβαθμίζουμε το κυριότερο αγαθό και δικαίωμα των πολιτών στις υπηρεσίες τής υγείας. Ακριβώς γι’ αυτό τον λόγο δεν δικαιούται να πει κανείς ότι, για παράδειγμα, αν θέλω φοράω κράνος ή όχι, γιατί τα ατυχήματα που συμβαίνουν από την έλλειψη της προστασίας τού κράνους οδηγούν πολλά νοσοκομεία στα όρια της χρεωκοπίας λόγω του κόστους των εντατικών μονάδων για την αποκατάσταση των τραυματιών αυτών!

Αυτά για να μην κουράζω άλλο.
Clandestinos , 15/07/09
45696
ΣΩΣΤΟΣ Ο CLANDESTINOS,ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΕ !
lantzoi , 16/07/09
54710
-ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΑ...

-ΔΕΝ ΕΠΙΝΑ...

-ΠΕΘΑΝΑ ΥΓΙΕΣΤΑΤΟΣ!smilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gifsmilies/tongue.gif
Jerogeorge , 19/10/09
45696
ΝΑ ΓΑΜ@ΜΕ ΣΤΑ ΠΑΡΚΑ ΤΖΑΜΠΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ;
lantzoi , 04/11/09

Γράψτε σχόλιο

Πρέπει να συνδεθείτε για να στείλετε ένα σχόλιο. Παρακαλώ καταχωρήστε λογαριασμό εάν δεν έχετε έναν.

busy
55534
kapten/sakis
1 Ιουλίου 2009
(Περισσότερα)
δειτε γιατι το τσιγαρο βλαπτει την υγεια μας και τι μπορουμε να παθουμε οι καπνιστες!!!
Εμφανίσεις: 5085  Κατηγορία: Αστεία
Url:
Embed: