• Currently 3.3/5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΚΚΕ + ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ .....κοινή πορεία

Αξιολόγηση: 3.3/5 (20 συνολικά) Συνδεθείτε η εγγραφείτε για να έχετε δικαίωμα ψήφου

Flash player Missing.... or javascript is disabled on your browser


Απαντήστε με ένα Video                           Αναφορά βίντεο

Σχόλια (60)

1768
Το έχεις ξαναανεβάσει αυτό
tsakalov , 04/09/07
1357
Έχει κάποιες προσθήκες.... smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
samakos , 04/09/07
1480
polu kammenos autos pou to anevase
tasos13 , 04/09/07
1768
Χαχααχα, καμμένος όχι, Σωστός Ναι smilies/tongue.gif
tsakalov , 04/09/07
2408
Re samako ali8eia posw xronwn eisai????
Fifini , 04/09/07
1357
Fifini γιατί ρωτάς; Θες να τα φτιάξουμε; smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
samakos , 05/09/07
2408
oxi epeidi eisai poly kommatopoiimenos.....
Fifini , 05/09/07
4935
καιρό είχα να ακούσω το τραγούδι, από αυτήν την άποψη το διασκέδασα.. οπωσδήποτε όμως ανάμεσα στο ολοκαύτωμα και τα 30 τόσα εκατομμύρια Ρώσους που καθάρισε ο Στάλιν υπάρχει ένα ενδιάμεσο μετριοπαθών και δημοκρατικών πολιτικών πεποιθήσεων που δεν θα έπρεπε να ισοπεδώνεις έτσι..άλλωστε, όπως φαντάζομαι σα μεγαλύτερος θα θυμάσαι, ο χίτλερ ξεκίνησε σε ένα ''εθνικοσοσιαλιστικό κόμμα΄΄, έτσι όπως ξεκίνησε και ο Αντρέας με το σύνθημα ''έξω το Νάτο ''. Πριν βαφτίσεις όλους τους άλλους φασίστες, για μέτρα λίγο το σοσιαλισμό του κόμματός σου, μήπως κι έχει κατέβει η στάθμη του...Αλήθεια στη τελευταία εικόνα... μήπως ένας νεοδημοκράτης θα σού το ερμήνευε ''εμείς έχουμε τα παπά.. για να κάνουμε όλα αυτά που εσείς δε μπορέσατε?'' Ίσως πάλι και να μην τα έχουν, θα δείξει...
ΕΛΕΝΑ , 05/09/07
1357
Αγαπητή Ελένα η τελευταία σκηνή- αυτή με το πέος μιας και αυτή σου έμεινε – εκφράζει όσο τίποτα άλλο την ανικανότητα των κυβερνώντων σε μια σειρά κρίσεις που παρουσιάστηκαν κατά την διάρκεια της θλιβερής τριετής παραμονής τους στην εξουσία. Τι να πρωτοθυμηθεί κανείς. Σου παραθέτω ενδεικτικά:

1)Την ηλιθιότητα της απογραφής ….που βαλαν στα έσοδα του κράτους την παράνομη πορνεία…..
2)Την εξαφανισμένη γαλοπούλα στην κρίση της νόσου των πουλερικών
3)Τους αμίμητους κουμπάρους με τις τηλε-χειροπέδες
4)Τον συγχωρεμένο Βαρθολομαίο με το ανήσυχο… πνεύμα που μας έδειξε πως αντιλαμβάνονται τα μεσαία στέλεχη του κομματικού μηχανισμού της ΝΔ την εξουσία…τους..
5)Υποκλοπές…μιλάτε σας ακούμε….που ο Βουλγαράκης βγήκε και είπε με άλλα λόγια ότι κάποιος μας έπιασε τον κώλο αλλά δεν ξέρουμε ποιος…
6)Αστυνομική αυθαιρεσία – υπόθεσεις πακιστάνων , ζαρντινιέρας , καραφλού ανακριτή αλλοδαπών ( εσύ το 1 αυτός το 2)
7)Το μπάχαλο της παιδείας….μέχρι και τώρα που ούτε τις πανελλαδικές δεν μπορούν να κρατήσουν σε αξιοκρατικά επίπεδα
smilies/cool.gif Φωτιές χωρίς λόγια πλήρης ανικανότητα ούτε την Αρχαία Ολυμπία δεν έσωσαν χώρια στους 70 νεκρούς και βέβαια πως φέρθηκαν μετά με τα προεκλογικά τριχιλιάρα…
samakos , 05/09/07
1357
Πες μου όμως σε παρακαλώ τι έργο ή τι καλό άφησε αυτή η τριετή διακυβέρνηση της χώρας από την Νέα Δημοκρατία; Επειδή σε συμπαθώ θα σου χαρίσω και την τριετή διακυβέρνηση 90 - 93 (άλλη θλιβερή παρένθεση) για να έχεις μεγαλύτερο εύρος άντλησης έργων. Δυστυχώς για σένα σου έβαλα πολλή δουλειά θα χρειαστείς να ψάξεις πολύ. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
samakos , 05/09/07
4935
Το περίεργο είναι ότι μετά από 20 χρόνια διακυβέρνησης όπου το ΠΑΣΟΚ γυρνούσε κι έβλεπε την ουρά του,τώρα χωλωμένοι τόσο από την ήττα περίμεναν σε κάθε ευκαιρία να διογκώσουν στη σημασία τους λάθη-που υπήρξαν αναμφισβήτητα- για θέματα ευαίσθητα στα οποία καμμία απολύτως κυβέρνηση δεν έδωσε λύση μέχρι τώρα, για να πουν στον κόσμο ''είδατε σας τα λέγαμε, αλλά εσείς τους ψηφίσατε!''.. Μήπως επί εποχής ΠΑΣΟΚ οι πόρνες δε διεκδίκησαν δικαιώματα, δε ξέσπασαν κρίσεις με διοξίνες, τρελά βοοειδή, δεν έφτιαχναν στίχους ''εις τον αφρό της θάλασσας'' οι μαθητές για τον Αρσένη, δεν σχηματίζανε οι εκπαιδευτικοί με τα χέρια τους σε διαδηλώσεις το ''114''? Σκάνδαλα υποκλοπών, το σκάνδαλο Κοσκοτά,φρουτάκια,και Βούγιες παρήλαυναν κορδωτοί.Άσε τους φασιστοπαπάδες, η εκκλησία πρέπει να διαχωριστεί από το κράτος.. μη ξεχνάς το ευχαριστώ του Σημίτη στους Αμερικανούς, το ναυάγιο του Σαμίνα,τους ''εγκλωβισμένους'' του Χρηματιστηρίου.. τις ιδιωτικοποιήσεις που έκανε το ΠΑΣΟΚ που είχε δαιμονοποιήσει την πολιτική Μητσοτάκη. Και για να σου απαντήσω θα πω τι πιστεύω ότι έκανε η ΝΔ από τη γένεσή της..Έθεσε τα θεμέλια για μια σχέση με την Ευρώπη- δεν ήμασταν και δεν είμαστε ακόμα αλλά προσπαθούμε-, νομιμοποίησε το ΚΚΕ υποστηρίζοντας τον πολιτικό πλουραλισμό, σχεδίασε βήματα που ακολούθησαν οι άλλοι στην οικονομία κι ας μην το παραδέχονταν, και τώρα προσπαθεί πιστεύω να φέρει κάποιες αλλαγές που λίγο θα μας εξελίξουν. η ελεύθερη οικονομία είναι η πολιτική της, δεν κρύβεται, δε ψευτοσοσιαλίζει, άλλωστε άμα οι πασόκοι ήταν ευχαριστημένοι δε θα άλλαζαν κυβέρνηση..Δεν υπάρχει πολιτικός που δεν τα παίρνει, εγώ όμως δίνω ευκαιρία σε μια νέα πολιτική να δοκιμαστεί, και κανείς δε θα ασκήσει σκληρότερη κριτική από εμένα..Τέλος σε προτρέπω να ανατρέξεις στην ιστορία και στο όραμα ενός από τους σπουδαιότερους και του πιο ειλικρινούς πολιτικού του 20ού αιώνα, του σοσιαλιστή Σαλβαδόρ Αλιέντε...
ΕΛΕΝΑ , 05/09/07
1357
Aγαπητή Ελένα επειδή πιθανότατα εκτός από μορφωμένη είσαι και μικρούλα – και όμορφη ελπίζω – θα ήθελα να σου θυμίσω ότι κατά τη διάρκεια διακυβέρνησης της χώρας από το ΠΑ.ΣΟ.Κ. πραγματοποιήθηκαν διάφορες μεταρρυθμίσεις σε όλους τους τομείς του κράτους οι οποίες συντέλεσαν σημαντικά στην οργάνωση και τον εξευρωπαϊσμό του.
Δημιουργήθηκαν θεσμοί όπως το Εθνικό Σύστημα Υγείας (Ε.Σ.Υ.), το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού του δημόσιου τομέα (Α.Σ.Ε.Π.), ο Συνήγορος του πολίτη, κατασκευάστηκαν κέντρα υγείας, περιφερειακά και νομαρχιακά νοσοκομεία, ιδρύθηκαν τα Τ.Ε.Ι., το Ανοικτό Πανεπιστήμιο και το ολοήμερο σχολείο,ιδρύθηκαν τα ΚΕΠ, αναγνωρίστηκε οριστικά η Εθνική Αντίσταση και τα δικαιώματα των αγωνιστών της στον αγώνα κατά των κατακτητών, άλλαξε ο ρόλος και τη λειτουργία του συνδικαλιστικού κινήματος. Αποποινικοποιήθηκε η μοιχεία και θεσπίστηκε ο πολιτικός γάμος....
samakos , 05/09/07
1357
....δόθηκαν πολλά πολιτικά, κοινωνικά και νομικά δικαιώματα στις γυναίκες. Κατασκευάστηκαν μικρά και μεγάλα έργα υποδομής στην περιφέρεια με κονδύλια των Μεσογειακών Ολοκληρωμένων Προγραμμάτων (Μ.Ο.Π.) που ξεκίνησαν το 1984 και ολοκληρώθηκαν το 1993. Αναβαθμίστηκε η τοπική αυτοδιοίκηση. Η Ελλάδα εντάχθηκε στην Οικονομική και Νομισματική Ένωση (Ο.Ν.Ε.). Τα τελευταία χρόνια διακυβέρνησης του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και με τη βοήθεια των ευρωπαϊκών κονδυλίων (Κοινοτικά Πλαίσια Στήριξης, Κ.Π.Σ.) κατασκευάστηκαν σημαντικά έργα υποδομής, τα λεγόμενα «μεγάλα έργα» όπως το μετρό της Αθήνας, το νέο αεροδρόμιο της Αθήνας, η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, η Αττική Οδός, η Εγνατία Οδός, τα ολυμπιακά έργα κ.ά. με τα οποία άλλαξε η εικόνα της χώρας.
samakos , 05/09/07
1357
...Αντίθετα στα θλιβερά διαλείμματα της διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας 90-93 και 2004-2007 δεν παρήχθη κανένα μα κανένα έργο απλά εξυπηρετήθηκαν μικρο ρουσφέτια και διορισμοί της κομματικής βάσης. Η Νέα Δημοκρατία έχει αποδείξει ότι είναι ένα κόμμα ανίκανο να παράγει οποιαδήποτε μεταρρύθμιση ή έργο και στο μόνο που είναι ικανή είναι να διαχειρίζεται την εξουσία ακριβώς όπως ο τεμπέλης σπιτονοικοκύρης εισπράττει μόνο νοίκια. Τίποτα άλλο. Για ποιο λόγο να συνεχιστεί αυτή θλιβερή παρένθεση της αδράνειας της αναποφασιστικότητας που φάνηκε τόσο έκδηλα μέσα στην τελευταία κρίση της πυρκαγιάς;
Δεν βρίσκω τον λόγο....
samakos , 05/09/07
4935
Είμαι όντως μικρούλα, είμαι και όμορφη.. smilies/wink.gif Έχω όμως δυο πράγματα να πω για όσα μου αναφέρεις.. Κατ' αρχήν δε διαφωνώ ότι έγιναν έργα και ήταν μεγάλη η βελτίωση και η διευκόλυνσή μας όσον αφορά τις μετακινήσεις..τώρα γιατί αυτά τα έργα είχαν προκηρυχθεί, ανατεθεί, σχεδιαστεί από των ετών της γέννησής μου και έγιναν μόλις τα τελευταία χρόνια, αυτό είναι ένα ερώτημα που με βασανίζει, όπως και γιατί κάποια κομμάτια εθνικής κατέρρευσαν λίγο μετά την παράδοσή τους..στο θέμα των γυναικών σού θυμίζω ότι το φεμινιστικό κίνημα είχε ήδη ανάπτυξη και αξιόλογη δράση από τον προηγούμενο αιώνα κιόλας, οπότε η κυβέρνηση ακολούθησε απλά τις επιταγές της κοινωνικής αναδιαμόρφωσης των ρόλων-που ακόμα δεν έχει βέβαια ολοκληρωθεί, η φαλλοκρατία έχει ρίζες πλατάνου..το ΕΣΥ αναβαθμίστηκε με μερικές μόνο ενέργειες στις αρχές και έπειτα ήρθαν τα ράντσα και ο αμίαντος..η εθνική αντίσταση δε θα αναγνωριζόταν σε μια χώρα με την ιστορία και τα βάσανα της δικής μας?-ελπίζω ως πρώτη πατρίδα να θεωρείς ακόμα την Ελλάδα!-Η ΟΝΕ δεν είμαι βέβαιη ότι μας βοήθησε- η ακρίβεια είναι τρομακτική και δεν την παρήγαν τα τρία χρόνια της ΝΔ, τα ΤΕΙ φτιάχτηκαν μέχρι και στο τελευταίο διαθέσιμο κομμάτι χώματος της επαρχίας, με αποτέλεσμα να μη ξέρουμε τι να τα κάνουμε πλέον, είναι αλήθεια σωστό εγώ να περνώ με 19000 μόρια στην Ιατρική και κάποιος άλλος να περνά με 4000 στη Γερμανική Θεσσαλονίκης? Τα ΚΕΠ ήρθαν αργά, τα ολυμπιακά έργα φοβάμαι ότι προκάλεσαν σχόλια του τύπου''μα καλά οι Έλληνες δεν έκαναν άλλα, η τελετή του Παπαϊωάννου τους μάρανε?'' Η παιδεία θέλει ακόμα πολλή δουλειά, άλλωστε δεν έγινε το βασικό, ο διαχωρισμός Λυκείου από την Ανώτατη Εκπαίδευση..και για το τέλος αφήνω τον αγαπημένο μου: αν ως εξέχουσα συνδικαλιστική μορφή έχεις να προβάλλεις τον Πρωτόπαππα..τότε τρίζουν τα κόκκαλα των δολοφονηθέντων στο Κιλελέρ!Συμφωνώ όμως στο ότι η ΝΔ δεν έκανε όσα μπορούσε ή είχε προκηρύξει, δε βρήκε ποτέ άλλωστε τον απαιτούμενο χρόνο-καταραμένε Σαμαρά!
ΕΛΕΝΑ , 05/09/07
4252
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΜΙΚΡΟΥΛΑ ΕΛΕΝΙΤΣΑ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙς ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑ ΑΚΟΜΑ
inpapado , 05/09/07
1357
Αν για όλα αγαπητή Ελένα φταίει αυτός ο Σαμαράς τότε γιατί το κόμμα που προδόθηκε από αυτόν τον έκανε ευρωβουλευτή του και στις προσεχείς εκλογές τον κατεβάζει βουλευτή στην Μεσσηνία με σίγουρη την εκλογή του; Μήπως ο Σαμαράς έκανε το αυτονόητο; Έριξε δηλαδή μια ανίκανη και επικίνδυνη κυβέρνηση η οποία παρεπέε συμπαρασύροντας στον κατήφορο της και τα εθνικά θέματα. Είχε την τόλμη να το κάνει και να βοηθήσει την χώρα του. Αυτό έμμεσα αναγνωρίστηκε από πολλά στέλεχη της Νέας Δημοκρατίας που δέχτηκαν την επιστροφή του. Και ο συγκεκριμένος πολιτικός να ξέρεις ότι είναι από τους πιο χαρισματικούς που έβγαλε η Ελλάδα τα τελευταία 30 χρόνια.
samakos , 06/09/07
1357
Και επιμένω να περιμένω όχι τοποθετήσεις στα έργα που έκανε το Πάσοκ άλλα να μου παρουσιάσεις πια είναι τα έργα της Νέας Δημοκρατίας σε θεσμικό ή καθημερινό επίπεδο τα χρόνια που ήταν διακυβέρνηση. Και βέβαια μη μου λες για την αναγνώριση του ΚΚΕ ...αυτό είναι κρυφό μυστικό οι υπόγειες διαδρομές ΚΚΕ και δεξιάς από την εποχή της συνθήκης της Βάρκιζας.....ήταν θέμα χρόνου το διαζύγιο να γίνει γάμος...το σωτήριο έτος 1977
samakos , 06/09/07
1357
Ελένα επίσης πολύ θα ήθελα να δω τοποθέτηση σου στο παρακάτω link που αφορά συζήτηση που είχαμε
http://www.greektube.org/index...&Itemid;=2
samakos , 06/09/07
5720
ποσα κιλα εισαι ρε φιλε Samakos...????
πραγματικα... μαλλον επειδη πατε παλι για κουβα εχετε αρχισει την παπαρολογια... ξεχνας το οτι εαν δεν ηταν οι κομμουνιστες δεν θα ειχαμε γεννηθει! που κολλαει ο Χιτλερ με την ενωμενη ρωσια??
αυτα βλεπω και δεν μας λυπαμε σαν λαο... καλα να παθουμε. πως γινεται η παπαρηγα να λεει κατω ο δικομματισμος και εσυ να μας λες οτι το ΚΚΕ παει χερι-χερι με τον Μπουλη? αντε γεια μιλαμε...
thanos0300 , 10/09/07
5720
θελετε να μας πειτε οι Πασοκοι οτι 20 χρονια περναγαμε καλυτερα απο οτι τωρα... σκατα ηταν τοτε, σκατα ειναι και τωρα...ή μην μου πεις οτι εσεις κανατε λιγοτερα κακα στον τοπο.. που ζειτε ρε? και ποιον κοροιδευετε? αλλα ξερω ποιον..αυτους που ανεφερα και παραπανω... αυτους που τους νοιαζει μονο η παρτη τους και οχι το συνολικο καλο...
thanos0300 , 10/09/07
5720
επισης θες να μου πεις οτι εσεις θα αντιμετωπιζατε τις πυρκαγιες...
αφου ρε φιλε ειναι να περασει ο δρομος απο εκει και εσεις το ιδιο θα κανατε.. ανεφερες και την ΟΝΕ και χαρηκες!!! μονο κακο μας εχει κανει αυτο το κωλοευρο!
thanos0300 , 10/09/07
3154
ρε τι πασοκος εισαι εσυ;
διαβασα τις 7 1
που εγραψες.
Αυτα εσεις οι πασοκοι τα λετε μεταξυ σας και χαιρεστε αλλα δεν πειθουν κανενα. Ο καραφλος μπατσος δηλαδη θα αλλαζε χαρακτηρα αν εβγαινε το ΠΑΣΟΚ ή θα φοβοταν να κανει οτι εκανε;
Κατα την διαρκεια των πυρκαγιων θα εβρεχε; Τι θα αλλαζε;
stnstns , 10/09/07
1357
stnstns δεν έχεις καταλάβει την αναβίωση του "καραμανλικού" κράτους;
Η μόνη διαφορά είναι ότι ο θείος του αναρωτήθηκε στην περιβοήτη υπόθεση "Λαμπράκη" ποιός κυβερνά αυτόν τον τόπο; Σήμερα ο ανιψιός δεν έχει καμιά απορία. Απλά ξέρει. Ή αλλοιώς αν δεν ξέρει ισχύει το αμίμητο που είπε στο ντιμπείτ ..."μου πήρε 3 χρόνια να καταλάβω ότι οι διοικητές των οργανισμών δεν δουλεύουν...." που δείχνει ανικανότητα διακυβέρνησης. Δεν υπάρχει αμφιβολία και όσοι τον είδαν να στέκεται στην γωνία σαν δαρμένο κουτάβι καταλάβανε ότι ο άνθρωπος δεν μπορεί. Ίσως δεν έχει τους κατάλληλους άνθρωπους. Άς κάτσει αντιπολίτευση να τους βρει.
samakos , 10/09/07
3154
thanos0300
ξεχνας το οτι εαν δεν ηταν οι κομμουνιστες δεν θα ειχαμε γεννηθει!
Πολυ φαντασια εχεις.
Οι κουμουνιστες στην Ελλαδα δεν εκαναν ουτε το 1/100 απο αυτα που εκανε ο δικτατορας Μεταξας για τους ελληνες. Παρε μερικα:
8ωρο, βελτιωση των συνθηκων εργασιας, ιδρυση 567 εργοστασιων μεταξυ 1936-1938 φαντασου ποσες θεσεις εργασιας... και τα κουμουνια δεν ειχαν καμια σχεση με αυτα... ουτε καν πορειες. Δε τολμουσαν να βγαλουν κιχ τοτε. Και δεν ηταν και σκατοφλωρος σαν τους σημερινους πολιτικους που ενω δικαιουμαστε να επεκτεινουμε τα χωρικα μας υδατα ( Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης) μολις οι Τουρκοι μουγκριζουν οι δικοι μας χεζονται. Και αυτοι να κυβερνουν ενα λαο που δε μασαει τα @@. Το λαο που καποτε χωρις να εχει αληθινο στρατο τα εβαλε με ολοκληρη αυτοκρατορια (1821). Κι αν δε το λεει η ιστορια το ΟΧΙ το ειπε ο Μεταξας
stnstns , 10/09/07
1357
stnstns το ξέρεις ότι αν ο Μεταξάς δεν έλεγε το περιβόητο "ΟΧΙ" σήμερα ο θρύλος θα έπαιζε καμπιονάτο με ομαδάρες όπως οι ΜΙΛΑΝ , ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ , ΙΝΤΕΡ....καταραμένε δικτάτορα... smilies/grin.gif
samakos , 10/09/07
1357
thanos0300 είμαι 97 κιλά. Με ύψος 1,90. Να χάσω λες;
samakos , 10/09/07
3154
stnstns το ξέρεις ότι αν ο Μεταξάς δεν έλεγε το περιβόητο "ΟΧΙ" σήμερα ο θρύλος θα έπαιζε καμπιονάτο με ομαδάρες όπως οι ΜΙΛΑΝ , ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ , ΙΝΤΕΡ....καταραμένε δικτάτορα... smilies/grin.gif

γιατι;
stnstns , 10/09/07
1357
stnstns χιούμορ είναι μην ψαρώνεις...
samakos , 10/09/07
3154
δε καταλαβα την λογικη. Ή ετσι το ειπες;
αμα θες να γελασουμε κανε τα φιλοαμερικανικα και φιλοαναρχικα σχολια που εκανες καποτε. Αυτο ειναι χιουμορ. Εχεις αρχισει να γινεσαι ξενερα smilies/tongue.gif
stnstns , 10/09/07
5720
αυτη ειναι η απαντηση σου samako? hahahaha αναμενομενη... με τετοιο μυαλο...
thanos0300 , 11/09/07
1357
thanos0300 προσαρμόζω την απάντηση μου στο ΙQ σου... smilies/wink.gif
samakos , 11/09/07
5720
μαλλον δεν μπορεις να απαντησεις ρε πρασινοφρουρε!
thanos0300 , 11/09/07
5836
se pagosmia apokleistikotita, to neo proeklogiko video tou PASOK!!!

As vrontofwnaksoume oooloi mazi: "tok, tok, tok, isang milyon PASOK", mpas kai paroume kamia psifo..!

http://www.youtube.com/watch?v=iyd1A18KPlQ

PS: min to deite olo, to "zoumi" einai mexri to 1min kai 10sec peripou..

smilies/wink.gif
virna , 12/09/07
3470
Και μιας που αναφέρεις την ΔΑΠ και στα πανεπιστήμια πελάτες είστε smilies/grin.gif
BGST , 19/09/07
5720
pou eise re kakomoiri samakoooooooooo!!!! hahahahaha rompa ginate pali.... ti na kanoume
thanos0300 , 24/09/07
5720
mporei na vgike o mpoulis alla apo ton giorgaki > kalytera...!!!
thanos0300 , 24/09/07
5720
etsi-etsi! na to voulonoume....
thanos0300 , 28/09/07
6534
siga ta avga re samako egw eimai 2.05 kai 135 kila
sterjamba , 04/10/07
1357
sterjamba είσαι 35 κιλά πάνω από το βάρος σου λογικά θα πεθάνεις από έμφραγμα μάλλον σύντομα...φροντίσε να φορτωθείς πιστωτικές κάρτες και δάνεια χωρίς εγγυητή για να μην χέζουν στον τάφο σου... smilies/wink.gif
samakos , 04/10/07
17269
Pasoke.... trava xtypa kanena syntaxiouxo sto syntagma. Xtise kanena idiotiko panepistimio..... pes kanena parapano euxaristw stoys Amerikanous... kai ase to KKE isixo mexri tin wra pou tha sou paroume to kefali... vlaka eeee vlaka...
Proskina ton prodoti to gero tis dimokratias sou... to vlaka ton gio tou pou xepoulise oloi tin ellada... kai akoma perissotero ton pio ilithio apo olous... ton eggono....
Me tin Nea Dimokratia eseis ta kanete plakakia...
Se ola..
stous polemous
stis idiotikopoihseis
stin ftoxia tis ergatikis taxis
sto asfalistiko
stin prodosia toy Otsalan
stous eklogikoys nomous
sta ratza twn Nosokomiwn
sto xeklirisma tis agrotias.
...........................

theleis kialla gia na katalaveis poso polu prodidis thn Taxi tou patera sou....
PASPITO...VLAKENTIE....
Ante pane se kanena partaki trenty... kai afise to KKE na etoimazei tin wra sou....
kostasi , 05/02/08
13959
kostasi said:
Pasoke.... trava xtypa kanena syntaxiouxo sto syntagma. Xtise kanena idiotiko panepistimio..... pes kanena parapano euxaristw stoys Amerikanous... kai ase to KKE isixo mexri tin wra pou tha sou paroume to kefali... vlaka eeee vlaka...
Proskina ton prodoti to gero tis dimokratias sou... to vlaka ton gio tou pou xepoulise oloi tin ellada... kai akoma perissotero ton pio ilithio apo olous... ton eggono....
Me tin Nea Dimokratia eseis ta kanete plakakia...
Se ola..
stous polemous
stis idiotikopoihseis
stin ftoxia tis ergatikis taxis
sto asfalistiko
stin prodosia toy Otsalan
stous eklogikoys nomous
sta ratza twn Nosokomiwn
sto xeklirisma tis agrotias.
...........................

theleis kialla gia na katalaveis poso polu prodidis thn Taxi tou patera sou....
PASPITO...VLAKENTIE....
Ante pane se kanena partaki trenty... kai afise to KKE na etoimazei tin wra sou....


Βρε πανίβλακα ο κομμουνισμός ανεπιστρεπτί πριν 15 χρόνια. Οι πρώην συντρόφισσες του ανατολικού μπλοκ κάνουν βιζίτες και στριπτίζ σε κολομπαρά ενώ οι σύντροφοι είναι μαφιόζοι και πουλάνε όπλα και γούνες.
Όσο αφορά το δικό σας μαγαζάκι εδώ στην Ελλάδα σας το έσωσε ο Μητσοτάκης. Είναι γνωστό σε όλους τους σκεπτόμενους η φιλία Φλωράκη Μητσοτάκη και τις βοήθειες οικονομικές που σας έδωσε. Οι ίδιοι σαν πολιτικά άτομα δεν έχετε την παραμικρή πρόταση εξουσίας. Το μόνο που κάνετε είναι να γκρινιάζετε και βέβαια να συναλλάσσεστε με τη ΝΔ μπας και κλέψετε ψήφους από το Πασόκ. Το ΚΚΕ δεν θέλει καμία πολιτική μεταβολή. Ας κυβερνάει ο άσχετος (Καραμανλής) 500 χρόνια. Αρκεί το μίζερο ποσοστό σας να γίνει από 6 σε 8 ..χέστηκε η φοράδα στο αλώνι...
samakos , 05/02/08
13959
...κάποτε είχατε και κανένα ωραίο γκομενάκι. Τώρα έχετε γεμίσει με κάτι χοντρές με άπλυτα μακρυά μαλλιά.
samakos , 05/02/08
17269
Re prodoti tis ergatikis taxis....XEXNAAAAAAASSSSSSSSS....
Pios kivernouse 20 xronia......
Pios egrapse istoria......
Pios ekane tin antistasi tis Elladas.....
Pios ekane to EAM-ELAS-DSE otan eseis mas stelnate exories....
Pios ekane tin deuteri oikoumeniki toy Zolota....
esy den eisoyna stin deyteri oikoymeniki tou 89 me to Zolota...
provato toy Antrea.....
Xexnas ola ayta pou edo kai 30 xronia psifizete xeri xeri me tin ND.....
Sta eipa kai prin...
theleis kialla...
exo na sou pw gia 20 xronia.....
Me tin DAP sta TEI ta idia den kanete.....
Yper ton idiotikwn panepistimiwn den eiste????
Ta lefta toy xrimatistiriou pios ta efage re panilithie egw????
Tis m******s sta Imia pios tis ekane egw????
Ston polemo toy IRAK kai tis Servias pios estile strateumata egw????
To maastrixt pios to psifise egw????
PANIVLAKA pou emathes mia karamela gia to 89 kai tin les.....
Tsiraki tou MPOMPOLA kai toou LAMPRAKI.....
mas ipiate to aima tosa xronia galazoprasini vlakes...lamogia.....
Kai oso gia tin ESSD o vlakas o ADREAS oso ypirxe Sosialismos stin Rwsia... tsimpoukia ekane stin dekaetia toy 80-90...ta ksexases????
kai twra uparxei kapitalismos panivlaka stin Rwsia...
giayto uparxei ftwxia....
Alla pou na xereis apo marxismo panilithie asto-sumvivasmene PASOKE...me tin ELLINO-AMERIKANIKH simaia sto proskefalo koimase....
Xyneis ota sfazontai laoi...opos twn servwn lai toy IRAK...
Ekanes party otan prodosan ton OTSALAN....
Otan xtypousan ton PAPOU sou stous dromous gia mia syntaxi pou tha toy exasfalize ligi zwh akomi....
AYTOI eiste .... kai aytoi tha einai i protasi exousias soy.
Kante twra komma me ton Alavano kai ton Tsipra... pou aytoi eixan parei ta upourgia to 89 kai oxi to KKE..
Kai min mou peis m******s eseis katevenete stis ekloges twn OTA mazi.....kai to LAOS....
Trava twra...
kostasi , 05/02/08
17269
Alla ti na peis.....
Premoura....
Pasokoskylo...
ante ta leme...
kostasi , 05/02/08
13959
Εμείς δεν προδώσαμε ποτέ την αριστερά όπως κάνατε εσεις στην συμφωνία της Βάρκιζας που αφήσατε τον κόσμο να σφάζετε και εσείς τα είχατε κάνει πλακάκια. Αυτός είναι ο λόγος που στην συνειδήση του ελληνικού λαού περάσατε ως προδότες και πουλημένοι στη δεξιά κάτι που ευλαβικά το τηρείτε μέχρι σήμερα, για αυτό σαν κόμμα δεν θα ξεπεράσετε ποτέ το 5%. Για να καταλάβεις την σχέση αγάπης που έχετε με ΝΔ σε όλα τα θέματα που ανοιγόνται στην βουλή το ΚΚΕ μόνιμως ασχολείται με το να κάνει αντίλογο στο Πάσοκ παρά αντιπολίτευση στην ΝΔ. Κάτι που άλλωστε το βλέπει κανείς όταν εμφανίζεται η Κανέλλη στην ΤV. Σας αρέσει να ζείτε παρασιτικά στα έδρανα της βουλής για να μην μιλήσουμε για τους χρηματικούς πόρους του κόμματος σας...ΝΕΟSET...ΤΡΟΧΑΝΑΣ SόΕ..και τα λεφτά που φάγατε από επιχειρηματίες...κόκκινα λαμόγια..
samakos , 05/02/08